پس از «لاله» نوبت به «سحر» رسید!
یک باکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 22 مرداد 1391
بازدید : 2021
نویسنده : بابک

نکته جالب توجه در مورد سحر ریحانی تهیه کننده «زلال بی انتها» این است که او صراحتا اعلام می کند هیچ علقه ای به مذهب ندارد: «من اصلا آدمی مذهبی نیستم و زیاد از بعد مذهبی سر در نمی‌آورم»

سرویس فرهنگی و هنری بولتن نیوز، سعید ساداتی-پس از پایان فصل نقل و انتقالات فوتبال که هزینه های میلیاردی مدیران عامل باشگاه ها سر و صدای زیادی را در جامعه به راه انداخت، نوبت به سینما رسیده است که خرج هزینه های کلان، تیتر یک اخبار را به خود اختصاص دهد.

در این که بعضا پروژه های سینمایی نیازمند هزینه های کلان است و مبالغی چون یک میلیارد و دو میلیارد با توجه به فیلمنامه ها شاید مبلغ زیادی برای تهیه آثار فاخری نباشد، اما اینکه این مبالغ برای چه فیلمنامه هایی و در اختیار چه تهیه کنندگان و کارگردانانی قرار می گیرد حائز اهمیت است.

پس از انتشار خبر پروژه «لاله» که هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد تومان را به شمقدری و همراهانش تحمیل کرد و اعتراض دسته جمعی اهالی رسانه و برخی از اهالی سینما را به دنبال داشت، اینبار از گوشه و کنار خبر می رسد آستان قدس رضوی با اختصاص مبلغ یک و نیم میلیارد تومان فیلم مستندی با عنوان «زلال بی انتها» را توسط یکی از بازیگران زن که هیچ سابقه و تجربه ای در زمینه تهیه کنندگی ندارد را استارت زده است.


مطمئنا در لزوم ساخت فیلمی با موضوع نحوه جمع آوری و تقسیم وجوهات امام رضا(ع) هیچ فردی نمی تواند شک و شبهه ای وارد کند اما به نظر می رسد سپردن پروژه «زلال بی انتها» به تهیه کننده ای که هیچ تجربه ای در این زمینه ندارد و تنهادر 3-4 پروژه سینمایی بازیگری کرده است؛ جای تامل دارد.

نکته جالب توجه در مورد سحر ریحانی تهیه کننده «زلال بی انتها» این است که او صراحتا اعلام می کند هیچ علقه ای به مذهب ندارد: «من اصلا آدمی مذهبی نیستم و زیاد از بعد مذهبی سر در نمی‌آورم»

براستی مسئولان محترم آستان قدس چرا باید یک و نیم میلیارد تومن را به جیب کسی بریزند که به گفته خودش، هیچ رابطه ای با مذهب ندارد و خود را مذهبی نمی داند.

 

نکته قابل تامل دیگر در مورد این تهیه کننده و بازیگر آنجاست که وقتی از او پرسیده می شود ماهیت این فیلم چیست اینگونه پاسخ می دهد: «باورتان می‌شود که خود من آخرش نفهمیدم این فیلم داستانی بود یا مستند. نفهمیدم چه از آب درآمد.»

هر چند این بازیگر بارها و بارها دم از ثروتمندی و پول پرستی می زند و پولدار شدن را یکی از آرزوهای خود می داند که سعی دارد با «زلال بی انتها» به آرزویش برسد، اما حمایت همه جانبه آستان قدس رضوی از وی بسیار جالب توجه است.


آیا براستی آستان قدس نمی توانست همین مبلغ را در اختیار یکی از تهیه کنندگان و کارگردانان مطرح و مذهبی حوزه سینما که سابقه پروژه های مذهبی را نیز در کارنامه خود داشت قرار می داد.

آیا بهتر نیست مسئولین فرهنگی کشور برای پولهایی که از جیب بیت المال و یا موقوفات هزینه می کنند دقت بیشتری به خرج دهند و هزینه های کلان را منصفانه تر خرج نمایند.


جهت بهتر شدن سایت ممنون میشم حمایتم کنید
نام و نام خانوادگي
پست الکترونيکي
شماره تلفن
مبلغ به تومان


:: موضوعات مرتبط: اخبار ایران و جهان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پایتخت باکس
سلام .بابک هستم 26 ساله از تهران . خوشحال شدم که به وبلاگ خودتون سر زدید . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد پسند شما دوستان عزیز قرار بگیرد .

کدام مطلب را بیشتر میپسندید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان برتر و آدرس pn10.4kia.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com